Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Kilo Almak İstiyorum Kilo Almanın Püf Noktaları Kilo Almak İçin Ne Yapmalıyım Genellikle herkesin kilo problemi vardır. Fakat bazılarımız kilo vermeye çalışırız bazılarımız da kilo

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Kilo Almak İstiyorum Ne Yapmalıyım?

    Sponsorlu Bağlantılar




    Kilo Almak İstiyorum
    Kilo Almanın Püf Noktaları
    Kilo Almak İçin Ne Yapmalıyım

    Genellikle herkesin kilo problemi vardır. Fakat bazılarımız kilo vermeye çalışırız bazılarımız da kilo alamamktan şikayet ederiz. Sizde kilo alamıyormusunuz? Kilo alamamak enerji tüketimin enerji harcamasından az olduğu durumlarda ortaya çıkar.Bununla birlikte; kişi sigara içiyorsa besinlerin gerçek kokusunu ve tadını alamamı ile birlikte gelen iştahsızlık, Bağırsak kurtları (Gaita) testi ile bağırsaklarınızda parazit olup olmadığını öğrenebilirsiniz, hormonal nedenlere bağlı olarak da kilo alınamayabilir, Troit hormonları ve böbreküstü bezleri sebebp olabilir.

    Fazla kilo nasıl kalp - damar hastalıklarına yol açıyorsa, aşırı zayıflık da böylesi bir sonuca, adet düzensizliklerine, kansızlığa vs yol açabilir.











    O nedenle kilo almak için aşağıdaki önerilere dikkat etmekte yarar vardır:



    Direk yemek yemek kilo almanızı sağlamaz. Kilo almayı sağlasa bilene bu kilolar genellikle göbekte toplanır buda pek hoş olmaz. Bunun olmaması için gün içinde beslendiğiniz gibi beslenmeye devam edin yalnız bu sefer daha fazla süt ürünleri, kurubaklagiller ve et ürünlerini eklemeyi unutmayın.

    Yemeklerden önce yürüyüş yapın.

    Gün içinde yüksek kalorili, enerji verici atıştırıcı şeyler yiyin.

    Akşamları yemekten sorna tatlı yiyin.

    Öğün porsiyonlarınızı büyütün eğer fazla yiyemiyorsnaız yüksek kalorili şeyler tercih edin.

    Egzersiz yapın.

    Soda yerine taze meyve suyu, çay ve kahve yerine süt gb. ürünler içiniz. (Yemeklerden 30 dakika önce veya sonra içeçekleri tüketin.)

    Yatmadan önce bir öğün yemek yiyin.

    Diyetisyeniniz önerirse yemeğe daha çok vakit ayırın.

    Asla öğün atlanmamalı, günde 6 öğün beslenilmelidir.

    Öğünler 3 ana, 3 ara öğün şeklinde olmalıdır. Öğün araları 2,5 saat kadar olmalıdır.

    Yemekler ne çok hızlı ne de çok yavaş bir şekilde yenilmelidir.

    Ana öğünlerinizde besin çeşitliliğine önem veriniz. 4 temel besin grubunu mutlaka bir arada tüketmeye çalışınız.

    Mümkünse süt - yoğurt miktarı artırınız.

    Süte nesquik, şeker, bal veya tercihen pekmez ilave edebilirsiniz.

    Yoğurda toz şeker veya pudra şekeri ekleyebilirsiniz.

    Aralarda hamburger yenilmesi de uygun olabilmektedir. Ayrıca yağlı tohumlar (fındık, yerfıstığı, badem, ceviz) ve kuru meyveler de kilo almaya yardımcı olurlar.

    Şekerli limonata ve taze sıkılmış meyve suları da kilo almaya yardımcı olmaktadır.

    Muhallebi üzerine 1 - 2 kaşık fındık veya ceviz içi konulması hacim olarak bir artış sağlamazken besin içeriği ve enerji açısından önemli bir artış sağlamaktadır.

    Ayrıca kabak tatlısı, meyve jölesi, komposto, hoşaf, sütlü tatlılar (dondurma, sütlaç, muhallebi, kazandibi, puding), tahin - pekmez gibi tatlılar da sağlıklı bir şekilde kilo almanızı sağlayacaktır.

    Makarnanın üzerine sos, peynir, yoğurt, kıyma gibi ilaveler yapılması kilo almaya yardımcı olabilmektedir.

    Şeker, kolesterol, tansiyon yüksekliği, karaciğer yağlanması veya safra kesenizin alınması gibi bir probleminiz yoksa her gün bir adet haşlanmış yumurtanın beslenmenize eklenmesi faydalı olacaktır.

    Öğünlerde yağda kızartılmış, çok yağlı yemekler yer almamalıdır.

    Yiyeceklerinizi haşlama, ızgara yapma, buğulama veya fırında pişirme yöntemleri ile hazırlayınız.

    Mümkünse katı margarinlerden ve tereyağından uzak durulması gerekmektedir. Tercihen zeytinyağı, mısırözü yağı, soya yağı, kanola, bitkisel karışım yağlar veya fındık yağı gibi bitkisel sıvı yağlar kullanılmalıdır.

    Zayıflığın bir nedeni de psikolojik olduğu için ferah, rahat ve temiz bir ortamda yemek yenilmesi gerekmektedir.

    Tıkanmanıza yol açmaması adına yemekle birlikte çok fazla sıvı alınmamalıdır.

    Sigarayı içiyorsanız mutlaka bırakmalısınız.


    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Kilo Almak İstiyorum Ahmet Maranki
  3. kilo sorunu, kilo alamıyorum ne yapmalıyım
  4. Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?
  5. Hemen kilo almak isteyen bayanlarımıza kilo alma yöntemleri
  6. Avrupada Yaşıyorum, Açık Öğretim Lisesinde Okumak İstiyorum Ne Yapmalıyım
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
mektup örnekleri