Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Gripten Koruyan Meyve Sebzeler Bağışıklığınızı Güçlendirin Günlük olarak meyve ve sebze tüketmeyenlerden iseniz işte size günlük tüketebileceğiniz ve bazen hayati önem taşıyan meyveler ve sebzeler.Bu

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Gripten Koruyan Meyve Sebzeler Nelerdir

    Sponsorlu Bağlantılar




    Gripten Koruyan Meyve Sebzeler

    Bağışıklığınızı Güçlendirin

    Günlük olarak meyve ve sebze tüketmeyenlerden iseniz işte size günlük tüketebileceğiniz ve bazen hayati önem taşıyan meyveler ve sebzeler.Bu meyve ve sebzeleri tüketmeniz için bir değil bir çok neden bulunmaktadır ve en önemlisi de bağışıklık güçlendirici görevi görmektedirler.

    Özellikle kış aylarında karşılaştığınız mükroplara karşı cephe alan bu meyve ve sebzeler; bağışıklık seviyenizi yüksek tuttuğu gibi aynı zamanda gripten ve nezleden de korumaktadır.Bununla birlikte meyveler aynı zamanda kalp hastalıklarını ve kanser riskini azaltır.

    İşte bütün bu nedenlerden dolayı aşağıdaki 5 meyveyi ihmal etmeyin.

    Meyveler
    Greyfurt

    Greyfurt C vitaminiyle dolu olmasının haricinde limonoid adlı bir bileşime sahiptir. Bu bileşim kolestrolü düşürebilir. Kırmızı çeşitleri ise kanserle savaşan likopen kaynağıdır.
    Muz

    B6 vitamini için en yüksek kaynak olan muzlar aynı zamanda yorgunluğa, depresyona, strese ve uykusuzluğa yardımcı olur. Muzlar yüksek magnezyuma sahiptir bu da kemiklerin güçlü kalmasına yardımcı olur. İçerdiği potasyum ise sizi kalp hastalığından ve yüksek tansiyondan korumaya yardımcı olur.
    Elmalar

    Beslenmenizdeki en popüler antioksidan kaynağı elmalardır. Bir elma 1,500 mg’lık C vitamini ile doludur. Elmalar flavonoid içerir ve bunlar da sizi hastalıklardan ve kanserden korur.

    Sebzeler
    Papaya

    Papayalar gribi sisteminizden atmanıza yardımcı olur. Beta-carotene, papayalardaki C ve E vitamini sisteminizdeki iltihabı ve astım etkilerini azaltır.
    Kızılcık

    Kızılcık (yaban mersini) sık tüketilen meyve ve sebzelerden daha çok antioksidana sahiptir. 1 porsiyonu 5 porsiyon brokoliye eşittir. Kızılcıklar doğal probiyotiklerdir, sindirim sisteminizdeki iyi bakteri seviyesini arttırır ve sizi besin zehirlenmesinden korur.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Meyve Ve Sebzeler ile ilgili Bilmeceler
  3. Yaz aylarında yetişen meyve ve sebzeler
  4. Kış aylarında kapalı mekanlarda meyve ve sebzeler nasıl korunur
  5. Komik Sebzeler, neşeli sebze gif, hareketli sebzeler, mutfak sebzeleri, yeşil sebzeler
  6. Gripten nasıl korunmalıyız, Gripten korunma yolları nelerdir
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
mektup örnekleri