Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Uyumanın Hafızaya Büyük K atkı sı Uykusuz kalındığında bozulan ilk işlevlerden biri de bellek , dil becerileri , soyut düşünme ve değerlendirme gibi bilişsel fonksiyonlardır.

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Uyumanın Hafızaya Büyük Katkısı

    Sponsorlu Bağlantılar




    Uyumanın Hafızaya Büyük Katkı

    Uykusuz kalındığında bozulan ilk işlevlerden biri de bellek, dil becerileri, soyut düşünme ve değerlendirme gibi bilişsel fonksiyonlardır. Geç saatlere dek uykusuz kalmak bir süre sonra kişide bellek sorunlarının oluşmasına yol açar.
    Tıbbın uyku ile henüz bilmediği çok şey olmakla birlikte artık biliyoruz ki bedenin onarımı, çeşitli madde ve hormonların sentezi, hafızanın yapılandırılması, psikolojik dinlememiz uykunun belli dönemlerinde gerçekleşiyor.

    Uyku tekdüze bir süreç değil. Uykuya dalış, yüzeysel uyku, derin uyku ve rüya ile ilişkili -REM- (rapid eye movement - hızlı göz hareketleri) olmak üzere dört dönemi bulunuyor. Bir çok erişkinin ortalama uyku süresi 6- 8 saattir.
    Yaşla birlikte hem uyku süresinde hem de uyku mimarisinde değişiklikler olur. Eğer uyku için yeterli zaman ayrılmazsa kişi uykudan yoksun kalıyor. Bu durumda gün içerisinde uykulu olmanın yanı sıra, kişide düşünmeyle ilgili sorunlar da ortaya çıkıyor.
    Yeni şeyleri öğrenme daha yavaş gerçekleşiyor, bellek ile ilgili ve karar verme süreçlerinde sorunlar yaşanabiliyor

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Çok Uyumanın Zararları Nelerdir
  3. Çok Uyumanın Nedenleri
  4. Dünyanın En Büyük Camileri - En Büyük 10 Cami - En Büyük Camiler Hangileridir - En Büyük C
  5. müziğin hafızaya olan etkisi
  6. Üç saniyelik hafızaya sahip olan şey nedir?
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
mektup örnekleri